کد مطلب:314931 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:185

شب تاسوعای حسینی حضرت عباس شفا می دهد
نامه حجةالاسلام جناب آقای روح الله سلیمانی فرد، از طلاب حوزه علمیه قم به دفتر انتشارات مكتب الحسین (علیه السلام)

ضمن تقدیر و تشكر فراوان از حضرت عالی كه با كوشش بسیار گامی ارزنده جهت شناساندن بیش از پیش حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) به شیعیان و خصوصا جوانان برداشته اید. كرامتی از آن حضرت را كه عینا شاهد آن بودم، نقل می كنم:

دختر بچه ای به نام آرزو عنایتی كه در مقطع ابتدایی تحصیل می كند و ساكن شهرستان ساری است، دچار تشنج و تب شدید می شود و نهایتا فلج می شود. والدین او، دختر را نزد پزشكان زیادی می برند ولی از بهبودی او ناامید می شوند تا پس از گذشت قریب یك ماه از این موضوع، در شب تاسوعای حسینی (محرم



[ صفحه 486]



1423 برابر فروردین 1381) در تكیه روستای ازنی از توابع ساری، دست به دامان حضرت باب الحوائج ابوالفضل العباس (علیه السلام) می شوند. این دختر در همان تكیه و در عالم رؤیا حضرت ابوالفضل (علیه السلام) را می بیند كه او را از جا بلند می كند و شفا می یابد.

دختر كه كاملا فلج شده بود برمی خیزد و شروع به راه رفتن می كند. این منظره شگفت انگیز موجب شور عجیبی در بین زنان می شود. باز هم تأكید می كنم كه حقیر از نزدیك شاهد این ماجرا بودم. پس از آن مردان هم از موضوع مطلع می شوند و صدای همگان و غریق فریادهای یا ابوالفضل (علیه السلام) شور عجیبی در تكیه برپا می كند. این ماجرای شگفت انگیز منشأ تحولاتی عظیم در بنده و همه اهالی آن روستا و هر فردی كه این ماجرا را می شنید، شده است.

ذكر این نكته خالی از لطف نیست كه تكیه این روستا نام خاصی نداشت و پس از این ماجرا این تكیه را به نام «تكیه باب الحوائج علیه السلام» نامیده شد. همچنین روز بعد از این واقعه به همت بعضی از عزیزان خبر استشفای دختر فلج به دست حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) از سیمای مركز مازندران پخش شد و موجب ایمان بیش تر و اطمینان مضاعف بسیاری از مردم شد، به طوری كه در محرم امسال (1424) چند بیمار دیگر نیز از تكیه شفا یافتند و این تكیه به ظاهر محقر، ملجأ بسیاری از دردمندان و ارادتمندان و حاجتمندان شده است و به واقع چون حرم حضرت ابوالفضل (علیه السلام) با صفا و دلربا است.



ای حرمت قبله حاجت ما

یاد تو تسبیح و مناجات ما



تاج شهیدان همه عالمی

دست علی ماه بنی هاشمی



روح الله سلیمانی فرد

1423 قمری - 1382 شمسی



[ صفحه 487]